Obchodní podmínky pro maloobchodní spotřebitele
1. Úvodní ustanovení
1.1. Prodávající je ITYS, s.r.o., Malinová 357, 972 13 Nitrianske Pravno
Registrace: OR OS Trenčín, vložka č. 15218/R, odd. Sro ŽU OU Prievidza: 340-20143
IČO: 363 40 669, DIČ: 2021924740, IČ DPH: SK2021924740
ITYS, s.r.o. prostřednictvím svých zaměstnanců nebo třetí osoby provozuje nákupní webový portál/e-shop na stránce www.itys.cz.
Kontaktní údaje prodávajícího:
E-mail:
itys@itys.cz
Telefonní linky:
Bezplatná linka: 0800 555 100
Tel. pevná linka: 046/ 54 43 027
Mobil: 0905 340 173
Příjem objednávek: 0948 605 733, 0905 460 001
Vyřizování objednávek a informací: pondělí – pátek, kromě dnů pracovního klidu a svátků.
Tyto údaje mohou být kdykoliv změněny nebo aktualizovány na www.itys.cz.
1.2 Maloobchodní spotřebitel je osoba nakupující bez následujících údajů: obchodní název, IČO, DIČ, DIČ DPH, (dále „spotřebitel“ nebo „kupující“), která má možnost prohlížet si zboží na stránce nákupního portálu. Spotřebitel má možnost si po důkladném prostudování vlastností zboží a akceptování těchto obchodních podmínek závazně objednat vybrané zboží a zaplatit za něj kupní cenu.
1.3. Smlouva uzavřená na dálku je smlouva mezi prodávajícím a spotřebitelem (kupujícím) dohodnutá a uzavřená výhradně prostřednictvím jednoho nebo více prostředků dálkové komunikace bez současné fyzické přítomnosti prodávajícího a spotřebitele, zejména využitím webové nabídky, elektronické pošty, telefonu (případně adresného dopisu či nabídkového katalogu). Uzavřením smlouvy na dálku se rozumí závazná objednávka s povinností platby.
2. Objednávání zboží
2.1. Koupě zboží se realizuje formou vystavení a odeslání objednávky spotřebitelem v nákupním portálu prodávajícího. Spotřebitel má možnost řádně se seznámit s hlavními vlastnostmi zboží (popis zboží) ještě před koupí. Případné doplňkové informace o vlastnostech zboží poskytneme prostřednictvím e-mailu nebo telefonu.
2.2. Objednávku je spotřebitel oprávněn provést i bez registrace.
Odesláním objednávky s povinností platby spotřebitel a prodávající uzavřeli smlouvu na dálku.
Objednávka je řádně odeslána, pokud obsahuje všechny požadované údaje – název objednávaného zboží, jeho množství, cenu s DPH, dodací, fakturační adresu, jméno a příjmení a e-mailový a telefonický kontakt na spotřebitele.
Po provedení objednávky obdrží spotřebitel e-mail o přijetí objednávky, který slouží jako potvrzení uzavření smlouvy na dálku.
V případě problémů s objednávkou bude prodávající spotřebitele bezodkladně informovat.
3. Cena, platební podmínky, přepravní podmínky, produkt
3.1. Cena produktu je stanovena ceníkem prodávajícího.
3.2. Spotřebitel má možnost uhradit za objednané zboží (ne všechny způsoby platby jsou v e-shopu dostupné, podrobnosti o platbách najdete také na stránce Způsoby platby):
DOBÍRKA (PLATBA PŘI PŘEVZETÍ ZBOŽÍ)
Zboží zaplatíte při jeho doručení přímo přepravci. Poplatek za dobírku v hotovosti je 1 €. Poplatek je připočten k ceně dobírky.
BANKOVNÍ PŘEVOD
Zboží posíláme po přijetí peněz na náš účet. Tento způsob úhrady je zdarma.
OKAMŽITÝ BANKOVNÍ PŘEVOD
Velmi rychlý způsob platby pro majitele účtů v slovenských bankách, kteří využívají internetové bankovnictví. Stačí použít váš účet a zboží zaplatit online. Po dokončení objednávky a kliknutí na logo banky budete přesměrováni na stránky vaší banky pro dokončení platby.
ONLINE PLATBA KARTOU
Rychlá a bezpečná platba platební kartou přes internet. Objednávka při platbě kreditní nebo debetní kartou prostřednictvím platební brány. Při platbě na bráně budete zadávat šestnáctimístné číslo karty, datum expirace a CVC/CVV kód. Všechny tyto údaje máte na kartě. Nemusíte se obávat, přenos informací je šifrovaný, a tedy zcela bezpečný.
PLATBA V HOTOVOSTI NA PRODEJNĚ
Zboží je při jeho osobním převzetí na prodejně možné hradit v hotovosti. Úhradu v hotovosti je možné provést pouze v eurech a podle zákona č. 394/2012 Z. z. o omezení plateb v hotovosti nesmí přijímaná hotovost přesáhnout 5000 € s DPH.
V případě, že si spotřebitel zvolí způsob platby převodem na účet prodávajícího, je kupní cena jím vybraného zboží splatná nejpozději do 5 dnů ode dne přijetí závazné objednávky s povinností platby. Kupní cena podle výše uvedeného se považuje za zaplacenou dnem připsání peněžních prostředků na účet prodávajícího. V případě, že ani do 7 pracovních dnů ode dne přijetí závazné objednávky s povinností platby není kupní cena zboží zaplacena, kupní smlouva se bez dalšího ruší. Pro vyloučení jakýchkoliv pochybností se tato podmínka považuje za rozvazovací podmínku v kupní smlouvě. V případě, že kupní cena nebude uhrazena ve lhůtě podle předchozí věty, je prodávající oprávněn od kupní smlouvy odstoupit. Doručením odstoupení od smlouvy spotřebiteli se kupní smlouva od počátku ruší.
3.3. Při přebírání zboží platí spotřebitel cenu za zboží + poštovné a balné a případně cenu za poskytnutí služby koupě na dobírku, resp. manipulační poplatek.
3.4. Způsob doručení si je spotřebitel oprávněn zvolit sám, a to prostřednictvím formuláře objednávky v e-shopu nebo při jiném způsobu komunikace. Spotřebitel je oprávněn zvolit si jeden z následujících způsobů dopravy (ne všechny způsoby dopravy jsou v e-shopu dostupné, podrobné ceny dopravy najdete na stránce Způsoby dopravy):
OSOBNÍ ODBĚR
Zboží je možné vyzvednout osobně po dohodě.
KURÝR
Objednávky jsou doručovány prostřednictvím kurýrní společnosti. Doprava je zpoplatněna částkou 9,00 €. Pokud si zákazník zvolí platbu dobírkou (hotovost), je třeba si připočítat poplatek 1 €.
Pracovník doručovací společnosti není povinen doručit zásilku do patra, k výtahu nebo do bytu. Dodání zásilky může být pozastaveno, pokud je spolupracovník doručovací společnosti povinen na příjemce čekat, pokud se ten nenachází na adrese/místě doručení, nebo příjemce není zastižitelný ani na druhý pokus, resp. zásilku odmítne převzít. V takovém případě bude zásilka bez zbytečného odkladu vrácena odesílateli.
V případě osobního odběru se zákazník zavazuje zboží převzít a zaplatit za něj kupní cenu ve lhůtě 5 dnů na odběrném místě, které si zvolil v objednávce. Pokud zákazník uhradil platbu za zboží předem na bankovní účet prodávajícího, zboží mu bude uskladněno do doby převzetí.
Při doručení kurýrem (zasílatelskou službou) je cena kalkulována podle ceníku kurýrní společnosti.
4. Dodací lhůty
4.1. Termín dodání zboží závisí na druhu objednaného zboží, jeho dostupnosti ve skladu nebo u dodavatele. Obecně je však termín dodávky nebo odběru zboží od několika dnů do několika týdnů ode dne jeho závazného objednání.
4.2. V případě, že prodávající nedodá zboží ve lhůtě do 30 pracovních dnů ode dne uzavření kupní smlouvy (potvrzení závazné objednávky s povinností platby), má spotřebitel právo od kupní smlouvy odstoupit.
4.3. Pokud prodávající nesplní svůj závazek dodat věc ve lhůtě podle bodu 4.2 a nedodá zboží ani v dodatečné přiměřené lhůtě poskytnuté mu kupujícím, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
4.4 Pokud je vzhledem ke všem okolnostem zřejmé nebo pokud před uzavřením smlouvy kupující prodávajícího výslovně informoval o tom, že dodání zboží v určené lhůtě nebo v určený den je pro kupujícího zvláště důležité, a prodávající zboží v této lhůtě nedodal, kupující má právo odstoupit od smlouvy i bez poskytnutí dodatečné přiměřené lhůty na dodání věci.
4.5 Pokud kupující odstoupí od smlouvy podle bodu 4.3 nebo bodu 4.4, prodávající je povinen bezodkladně vrátit kupujícímu všechna plnění přijatá na základě smlouvy.
4.6 Riziko ztráty nebo poškození zboží přechází na Vás jako kupujícího ve chvíli, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou přepravce převezme zboží do fyzické držby. Aniž by byla dotčena Vaše práva vůči přepravci, však riziko ztráty nebo poškození zboží přechází na Vás předáním zboží přepravci, pokud přepravce pověříte přepravou Vy osobně v případě, že Vám možnost přepravy nenabídl prodávající.
5. Výměna, vrácení zboží a odstoupení od smlouvy
5.1. Právo na odstoupení od smlouvy
5.1.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy uzavřené na dálku bez uvedení důvodu ve lhůtě 14 dnů ode dne:
a) kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba s výjimkou dopravce převezmete zboží nebo pokud se:
b) zboží objednané spotřebitelem v jedné objednávce se dodává odděleně, okamžikem převzetí zboží, které bylo dodáno jako poslední,
c) dodává zboží sestávající z více dílů nebo kusů, okamžikem převzetí posledního dílu nebo posledního kusu,
d) zboží dodává opakovaně během vymezeného období, okamžikem převzetí prvního dodaného zboží.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku (kupní smlouvy / potvrzení závazné objednávky s povinností platby) se považuje za zachovanou v případě, že bylo odstoupení od smlouvy odesláno prodávajícímu nejpozději v poslední den lhůty podle písm. a) až d) tohoto bodu.
Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku jste oprávněni uplatnit jednoznačným prohlášením (například dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem) na adresu prodávajícího; nebo jste za tímto účelem oprávněni využít formulář pro odstoupení od smlouvy.
5.1.2 Pokud dodané zboží nemá vlastnosti, o které projevil spotřebitel zájem a které se shodují s popisem poskytnutým prodávajícím, náklady na jeho vrácení a dodání zboží, které odpovídá smlouvě, jakož i všechny kupujícím účelně vynaložené náklady v souvislosti s tím nese prodávající.
5.2. Důsledky odstoupení od smlouvy
Po uplatnění práva na odstoupení od smlouvy Vám vrátíme všechny platby, které jste uhradili v souvislosti s uzavřením smlouvy, zejména kupní cenu včetně nákladů na doručení zboží k Vám. To se nevztahuje na dodatečné náklady, pokud jste si zvolili jiný druh doručení, než je nejlevnější běžný způsob doručení, který nabízíme. Platby budou Vám jako spotřebiteli (kupujícímu) vráceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy nám bude doručeno Vaše oznámení o odstoupení od této smlouvy. Jejich úhrada bude uskutečněna stejným způsobem, jaký jste použili při Vaší platbě, pokud jste výslovně nesouhlasili s jiným způsobem platby, a to bez účtování jakýchkoliv dalších poplatků.
Platba za zakoupené zboží Vám bude uhrazena až po doručení vráceného zboží zpět na adresu prodávajícího.
Zašlete nám zboží zpět nebo ho přineste na naši adresu nejpozději do 14 dnů ode dne uplatnění práva na odstoupení od smlouvy. Lhůta se považuje za zachovanou, pokud zboží odešlete zpět před uplynutím 14denní lhůty. Přímé náklady na vrácení zboží nese spotřebitel.
V případě, že převzaté zboží nevyhovuje kvalitativně nebo se neshoduje se zbožím, které spotřebitel objednal, prodávající zajistí jeho vyzvednutí na náklady prodávajícího, a to nejpozději do ukončení lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel odpovídá pouze za jakékoli snížení hodnoty zboží v důsledku nakládání s ním jiným způsobem, než jaký je nutný ke zjištění povahy, vlastností a funkčnosti zboží.
(Stanovují se povinnosti spotřebitele v případě odstoupení od smlouvy, zejména jeho povinnost vrátit zboží nejpozději do 14 dnů ode dne odstoupení od smlouvy prodávajícímu a odpovědnost za nadměrné opotřebení zboží, které bylo způsobeno jeho používáním. Spotřebitel musí mít možnost po doručení zboží vyzkoušet jeho funkčnost, nemůže však zboží používat. V případě, že hodlá od smlouvy odstoupit nebo pokud hodlá zboží vyměnit za jinou velikost. Za účelem zjištění povahy, charakteristik a funkčnosti zboží by měl spotřebitel se zbožím manipulovat a kontrolovat ho pouze takovým způsobem, jakým by mu to bylo umožněno v „kamenném“ obchodě. Od spotřebitele se vyžaduje, aby během lhůty pro odstoupení od smlouvy se zbožím manipuloval a kontroloval ho s náležitou péčí, například zakoupené oblečení by měl spotřebitel pouze vyzkoušet, ale neměl by ho nosit, což předpokládá povinnost vrátit toto zboží s původními visačkami či jinými ochrannými nebo identifikačními prostředky.)
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je dodání zboží, i před začátkem běhu lhůty pro odstoupení od smlouvy.
Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, jejímž předmětem je:
a) poskytnutí služby, která je součástí zboží (montáž), pokud se její poskytování začalo s výslovným souhlasem spotřebitele a spotřebitel prohlásil, že byl řádně poučen o tom, že vyjádřením tohoto souhlasu ztrácí právo na odstoupení od smlouvy po úplném poskytnutí služby, a pokud došlo k úplnému poskytnutí služby,
b) prodej zboží zhotoveného podle zvláštních požadavků spotřebitele, zboží vyrobeného na míru nebo zboží určeného speciálně pro jednoho spotřebitele,
c) provedení naléhavých oprav nebo údržby, o které spotřebitel výslovně požádal prodávajícího; to neplatí pro smlouvy o službách a smlouvy, jejichž předmětem je prodej jiného zboží než náhradních dílů potřebných k provedení opravy nebo údržby, pokud byly uzavřeny během návštěvy prodávajícího u spotřebitele a spotřebitel si tyto služby nebo zboží předem neobjednal,
d) prodej zboží uzavřeného v ochranném obalu, které není vhodné vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů a jehož ochranný obal byl po dodání porušen,
5.5. Prodávající si vyhrazuje právo zrušit objednávku (odstoupit od smlouvy) nebo její část, pokud:
a) objednané zboží se nevyrábí nebo se přestalo vyrábět,
b) změnila se cena dodavatele produktu,
c) vystavená cena produktu byla chybná,
d) zboží nebylo skladem.
5.6 Právo na výměnu zboží
5.6.1 Kupující má právo požadovat výměnu dodaného zboží za jinou velikost, zrnitost…, v případě, že ho má prodávající k dispozici. Toto právo má však kupující jen za podmínky, že nezacházel se zbožím nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží. Kupující je oprávněn toto právo uplatnit bezplatně nejpozději však ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí zboží, a to tak, že oznámí prodávajícímu, že hodlá vyměnit dodané zboží za zboží jiné velikosti, zrnitosti…, přičemž uvede požadovanou velikost, zrnitost… a zašle zpět dodané zboží prodávajícímu na své náklady (kupující je povinen nést jen přímé náklady vrácení zboží). Za účelem uplatnění tohoto práva je oprávněn využít formulář pro výměnu zboží.
5.6.2 Kupující má právo i na opětovnou výměnu zboží z důvodu změny velikosti, zrnitosti…, toto právo je kupující oprávněn využít nejpozději ve lhůtě 14 dnů ode dne převzetí již jednou vyměněného zboží, a to jen za podmínky, že kupující nezacházel se zbožím nad rámec zacházení potřebného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží, zboží nesmí být použito. V případě, že bude kupující žádat opětovnou výměnu zboží, bude kupující povinen v tomto případě nést všechny náklady s tím spojené, tedy jak přímé náklady vrácení zboží, které hodlá vyměnit, tak i náklady opětovného zaslání zboží požadované velikosti.
5.6.3 V případě, že prodávající nebude mít požadovanou velikost, zrnitost… zboží k dispozici, o čemž se zavazuje prodávající kupujícího bezodkladně informovat, bude prodávající oprávněn odstoupit od smlouvy. Zákonná 14denní lhůta pro odstoupení od smlouvy začíná kupujícímu v tomto případě běžet ode dne, kdy prodávající oznámil kupujícímu, že požadovanou velikost zboží nemá k dispozici. Kupující je oprávněn odstoupit od Smlouvy za podmínek uvedených v bodě 5.1.1 těchto podmínek. V případě, že kupující uplatní právo na odstoupení od Smlouvy, je povinen zároveň prodávajícímu oznámit číslo účtu, na které žádá zpětně poukázat kupní cenu zboží.
5.7 Orgánem dohledu nad poskytováním prodeje zboží / poskytováním služeb prodávajícím a ochranou spotřebitele je Slovenská obchodní inspekce, Ústřední inspektorát Slovenské obchodní inspekce se sídlem v Bratislavě, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava. Inspektorát SOI pro Trenčínský kraj: Hurbanova 59, 911 01 Trenčín
6. Záruka, reklamační podmínky a reklamační řád
6.1. Ustanovení tohoto bodu se nevztahují na kupujícího, který nakupuje zboží za účelem podnikání a ne za účelem osobní spotřeby fyzických osob. Odpovědnost za vady zboží se v tomto případě řídí ustanoveními §422 a násl. Obchodního zákoníku. Prodávající vyřizuje spotřebitelské reklamace v souladu s právními předpisy Slovenské republiky, zejména zákonem č. 250/2007 Z.z. v platném znění, Občanským zákoníkem SR a platnými jinými relevantními právními předpisy.
6.2. U všech zboží kupovaných na základě občanskoprávních vztahů je záruční doba v souladu s právními předpisy Slovenské republiky standardně 24 měsíců, pokud právní předpisy SR nestanoví kratší dobu pro určité druhy zboží. Záruční doba začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím.
6.3. Trvání záruční doby vyplývá z právních předpisů Slovenské republiky, není-li v záručním listě uvedeno jinak, záruční doba je 24 měsíců a začíná běžet ode dne převzetí zboží kupujícím. Je-li na prodávané věci, jejím obalu nebo návodu k ní připojeném vyznačena lhůta k použití, neskončí se záruční doba před uplynutím této lhůty. Záruční dobu nelze zkrátit a také ji zaměňovat s životností zboží. Za vadu věci se považuje neexistence takové vlastnosti věci, která se u věci určitého druhu a stáří obecně předpokládá a v důsledku které je možnost využití věci podstatně snížena (např. baterie). V tomto případě záruka kupujícímu zajišťuje, že může věc kdykoli v záruční době použít, avšak jen po dobu, která vyplývá z povahy věci nebo technické normy nebo která je na ní vyznačena jako doba životnosti (funkce).
6.4. Záruka se nevztahuje na vady a poškození vzniklé: v souvislosti s běžným opotřebením, jednáním kupujícího nebo třetí osoby po převzetí zboží kupujícím, neodborným, nešetrným zacházením, nadměrnou zátěží, mechanickým poškozením nebo opotřebením, použitím zboží v rozporu s jeho návodem nebo účelem použití nebo nedodržením pravidel používání, údržby nebo skladování.
6.5. Kupující může uplatnit reklamaci, podat stížnost nebo jiný podnět:
- Osobně po dohodě předložením zboží a dokladu o koupi nebo odesláním zboží spolu s dalšími požadovanými dokumenty (zejména doklad o koupi) na adresu prodejce
6.6. K reklamovanému zboží přiloží kupující čitelný originál nebo kopii dokladu o koupi zboží a podrobně uvede popis vady a způsob, jakým se vada navenek projevuje. K tomu můžete využít reklamační formulář. Zboží má být doručeno v čistém stavu a s příslušenstvím dodávaným se zbožím.
6.7. Prodávající při uplatnění reklamace vydá spotřebiteli potvrzení. Posouzení reklamace bez předložení zboží není možné. Veškeré informace o průběhu reklamačního řízení kupující získá na e-mailové adrese prodejce.
6.8. Jde-li o vadu, kterou lze odstranit, má kupující právo, aby byla bezplatně, včas a řádně odstraněna. Prodávající je povinen vadu bez zbytečného odkladu odstranit. Kupující může namísto odstranění vady požadovat výměnu věci, nebo týká-li se vada jen součásti věci, výměnu součásti, pokud tím prodávajícímu nevzniknou nepřiměřené náklady vzhledem k ceně zboží nebo závažnosti vady. Prodávající může vždy namísto odstranění vady vyměnit vadnou věc za bezvadnou, pokud to kupujícímu nezpůsobí závažné potíže. Jde-li o vadu, kterou nelze odstranit a která brání tomu, aby se věc mohla řádně užívat jako věc bez vady, má kupující právo na výměnu věci nebo má právo od smlouvy odstoupit. Táž práva přísluší kupujícímu, jde-li sice o odstranitelné vady, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí se vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Jde-li o jiné neodstranitelné vady, má kupující právo na přiměřenou slevu z ceny věci.
6.9. Prodávající je povinen vyřídit reklamaci některým ze způsobů uvedených v bodě 6.8 a vydat o vyřízení reklamace písemný doklad nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace v souladu se zákonem o ochraně spotřebitele a právními předpisy. Kupující bere na vědomí a souhlasí, že doklad o uplatnění reklamace a vyřízení reklamace bude doručen kupujícímu v souladu s právními předpisy. Po ukončení reklamačního řízení, jakož i na základě výzvy kupujícího je kupující povinen ve lhůtě 30 dnů si převzít od prodávajícího reklamované zboží, pokud reklamace byla vyřízena formou opravy, slevy, výměny zboží (nové zboží) nebo zamítnutím reklamace.
6.10. Prodávající si vyhrazuje právo účtovat skladné 1 € s DPH denně za nepřevzaté zboží po uplynutí 30denní lhůty, v případě, že o tom, že je zboží připraveno k převzetí spotřebitelem, výslovně spotřebitele informoval.
6.11. Kupující může podat stížnost nebo jiný podnět na kontaktní adrese prodejce.
6.12. Alternativní řešení sporů
V případě nespokojenosti se způsobem vyřízení reklamace prodávajícím má kupující právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu. Pokud prodávající na uvedenou žádost kupujícího odpoví zamítavě, nebo na ni neodpoví do 30 dnů od jejího odeslání, má kupující právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu podle ustanovení § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. orgánu příslušnému k alternativnímu řešení sporů. Ve Slovenské republice je příslušným orgánem Slovenská obchodní inspekce nebo jiná příslušná oprávněná právnická osoba zapsaná v seznamu subjektů alternativního řešení sporů vedeném Ministerstvem hospodářství SR. Zákazník může k podání návrhu na alternativní řešení svého spotřebitelského sporu použít platformu pro řešení sporů on-line, která je dostupná na webové stránce http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
7. Ochrana osobních údajů
Vše o ochraně osobních údajů se dozvíte na stránce ochrany osobních údajů.
8. Závěrečná ustanovení
10.1. Prodávající má právo podle charakteru objednaných produktů vyzvat spotřebitele k osobní prohlídce a osobnímu odběru produktu (vztahuje se hlavně na finančně náročnější produkt, nebo náročnější z hlediska objemu nebo hmotnosti). V těchto případech bude spotřebitel kontaktován a bude s ním dohodnut další postup. Pokud spotřebitel již uhradil kupní cenu, bude mu tato částka převedena zpět, pokud se nedohodnou jinak.
10.2. Tyto všeobecné obchodní podmínky byly formulovány a ustanoveny v dobré víře, za účelem splnění zákonných podmínek a úprav korektních obchodních vztahů mezi prodávajícím a spotřebitelem. V případě, že se prokáží kompetentním orgánům Slovenské republiky některá ustanovení těchto podmínek jako neplatná nebo nevymahatelná, a to zcela nebo částečně, platnost a vymahatelnost ostatních ustanovení a zbývající části příslušného ustanovení tím zůstávají nedotčeny.
10.3. Práva spotřebitele ve vztahu k prodávajícímu vyplývající ze zákona č.102/2014 o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo provozní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů zůstávají těmito podmínkami nedotčena.
10.4. Nedílnou součástí těchto obchodních podmínek jsou dokumenty Jak nakupovat, Reklamační řád, Způsoby dopravy, Způsoby platby, Vrácení a výměna zboží, Velkoobchod.
Obchodní podmínky pro velkoobchodní spotřebitele
Vztahy založené kupní smlouvou mezi prodávajícím a kupujícím – podnikatelem, neupravené těmito obchodními podmínkami, se řídí zákonem č. 513/1991 Z. z. Obchodní zákoník v platném znění.
